lauantai 23. maaliskuuta 2013

The flag of Britain

Vihdoin olen nämäkin pitkään harkitut kynnet toteuttanut - jes ! Eli Iso-Britannian (=mulle englannin, enkkujen & brittien) lippu olisi kynsillä. Omasta mielestäni onnistuivat oikein hyvin taitooni nähden. Tykkään, vaikka itse sanonkin. Onhan niissä vielä paljon korjattavaa, mutta kyllä mä tyytyväinen näihin olen. Ja kerrankin sain oikeasta kädestäkin kuvat. Yleensä ne aina tärähtävät enkä millään saa niistä hyvää kuvaa. Olen oikkis, mikä näkyy oikean käden kynsissä. Öööö ne nyt menivät vähän niin ja näin, mutta kyllä itse ainakin erotan niistäkin lipun. 

pst. kollaaseja saa suuremmaksi klikkaamalla niitä! 
 

Ja sitten lopuksi vielä lakat:



Kohta olisi 70 lukijaa täynnä, ihanaa ! Ajattelin tehdä erikoispostauksen, kun saan kyseisen luvun täyteen. Toivottavasti se täyttyisi pian :)

xoxo iltsuliini-iltsukka-iltsu

11 kommenttia:

  1. Hienot! :)
    Millä kuvanmuokkausohjelmalla teet kollaaseja?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) !
      Kollaasit teen ilmaisella, netistä ladattavalla ohjelmalla nimeltä Picasa :) se on ihan monikäyttönen, melko simppeli ja selvä ohjelma (:

      Poista
  2. Oij, rakastan kaikkea brittiä ja enkkua <3

    VastaaPoista
  3. Ei tuo oikea kätesi nyt mitenkään pahasti pieleen ole mennyt, kun vertaa mun vasuritaitoon. :D En oikein jaksaisi harjoittaa vasuria, kun siitä seuraa vain tuskailua. :/

    Millä ohjelmalla teet nuo kollaasit?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla oli aluksi ihan sama ongelma, mutta nyt oon syksystä koko ajan enemmän sitä harjoittanut ja vaan aatellut, että yritän nyt kuitenkin, vaikka tulos olisikin ihan pohjamutaa :D

      Kollaasit teen Picasalla (:

      Poista
  4. Hienot kynnet :)


    Tsekkaa blogini? :)
    http://myglitterydreams.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. Ihanat kynnet! Oot taitava=)



    Blogini tarvitsee lukijoita=)
    http://choconailsbyhanna.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Kysy ihmeessä, jos jäi kysyttävää :) ! Muistakaa asiallinen kommentointi (: