lauantai 16. maaliskuuta 2013

Lakkatestailua

Terve piiitkästä aikaa! Mun kynsilakkainnostus hävis hetkeksi; kuvitelkaa, että olin viikon samoilla lakkauksilla! Se on mulle harvinaista. Eikä todellakaa herkullista.

Sitten ihan asiaan. Kokeilin viikko sitten kahta W&M Diamond -sarjan lakkaa. Molempia lakkoja on kaksi kerrosta. Rajat tein teipeillä. Mielestäni oikein nätit lakat, mutta työläät poistaa. Kuivui seminopeesti & sillain. :D



 
Ei mulla muuta. Yritän jaksaa taas postailla enemmän - mulla on ainakin kahdet kynnet varastossa, mutta oon vaan kertakaikkiaan ihan kauheen laiskimus. SYYTTÄKÄÄ MINUU ♥♥ (niitotaketäsmuutakaa?:D)

XoXo, Iltsu Ilde Imppaaja (tylsyys)

3 kommenttia:

  1. Tosi hienot noi sun kynnet!
    Vaikuttaa muutenkin mielenkiintoiselta blogilta, jään seurailee!:)
    www.everydayfashion1.blogspot.com <-- saa tulla moikkaamaan ja liity ihmeessä lukijaksi, jos tykkäsit!(:

    VastaaPoista

Kysy ihmeessä, jos jäi kysyttävää :) ! Muistakaa asiallinen kommentointi (: