sunnuntai 26. toukokuuta 2013

Suklaakastike & strösselit mansikkajäätelössä

Olen nyt tosi ilonen, koska äiti lupas, että saan lakata sille kynsiä, kun en omia vieläkään harmittavasti saa lakata. Kati pyysi mua tekemään nämä kynnet, ja ihastuin videoon heti! Aloin tilata cutepolishin kanavaa & nyt oon saanu ihan hirveesti inspistä sen videoista! KIITI KATI IHAN KAUHEESTI ! (:

Alla kynnet, ohjeet otin videosta. En voi sanoa, että olisi ollut mitkään helpot, muttei ne vaikeetkaan ollu. Tykkäsin tehä näitä, ja aikaa meni tosi vähän, n. 40min. Vaaleenpunasta lakkaa laitettiin vaan yks kerros, koska se oli ihan lopussa. Onneks äiti lupas antaa sen lakat mulle, niin saan vähän lisää lakkoja ! (:

 



Tähän loppuun haluan vielä mainostaa mun kaverin just alottamaa kynsiblogia. TÄSTÄ NUFUN KYNSIBLOGIIN ! :)

 xoxo iltsu

5 kommenttia:

  1. Kivaa että äitisi antaa sun lakata sen kynnet! Kävin itekki kattoos cutepolishin videoita ja ovat kyllä hyviä! :D

    VastaaPoista
  2. Tietkö, sieltä just mä otin mun isnpiraatioita ja ajattelin vielä muutamat sen tekemät kynnet kokeillakkin :)
    Esim. ne vesikynnet oli ihanat :) Niitä kokeilen jossaan vaihees :)
    JA KIITOS KUN MAINOSTAT MUN BLOGIA ! <3

    VastaaPoista
  3. hihi, kiva että mainitsit mut tääl! :)♥

    & ja hienot kynnet tuli!

    VastaaPoista

Kysy ihmeessä, jos jäi kysyttävää :) ! Muistakaa asiallinen kommentointi (: