torstai 9. toukokuuta 2013

Musta kukka liukuvärjätyllä pohjalla paletille

Lakkauskiellossa vielä olen, joten huhtikuun Year Challenge tulee sitten, kun saan taas lakata kynsiäni. Kerron postauksen lopussa, mitä perjantaina 3.5. mulle kerrottiin :c

Halusin kuitenkin tehdä jonkinlaista kynsitaidetta, joten käytin palettia. Yritin tehdä liukuvärjäyksen, mutta jaa'a, taas kerran se epäonnistui. Liukuvärjäyksen päälle maalasin kynsitaidekynällä kukkasen. Jotain kesäistä siis. :)





Nyt siitä perjantaista 3.5. Olin siis lääkärissä, ja näillä näkymin mun sormissa on tulehus -> mulle määrättiin antibioottikuuri (loppuu huomenna) & Fucicort-nimistä lääkerasvaa. Ne ei oo kauheesti auttanut, ja äidin määräämänä en saa vielä viikonloppunakaan lakata kynsiä. Kynsilakanpoistoaineen käyttöä pitää myös vähentää. Jos kynsien ympäristö ei parane, joudun verikokeisiin, jossa mulla selvitettäisiin myös reumaa, mitä mulla selvitettiin about 2 vuotta sitten liikuntavammasten polvien takia. Joten palettitöitä tulee jatkossakin :D.



9 kommenttia:

Kysy ihmeessä, jos jäi kysyttävää :) ! Muistakaa asiallinen kommentointi (: