torstai 23. toukokuuta 2013

Nail Art with Pallets

Huoh, kuolen kohta. Mun kynsinauhaympäristö ei parannu neverever, joten mua ärssyttää. Toi ihme puteli, josta laitan jotain rasvaa kynsinauhoille, tepsii, mutta too slowly. Oon puutteessa, koska en oo saanu loihtii yli kuukautee mitää mun kynsille. Tälläsenä "nails 'r my all my life" -tyyppinä aika on ihan tuskaa.

Nomutta, oon laitellu vähän palettia uuteen uskoon. Alla vähän palettiotoksia, ja voi kyllä, Facebook-paletti failasi aika kivasti. Yritystä oli muttei tulosta. GOSH.




Kevätjuhliin mun on pakko laittaa kynnet, ihan pakko! Yllä oleva lakka (alin kuva) on Essencen, mun uusin rakas, jonka äiti hommas mulle! Se on ihuna :3 ♥! Kaks kerrosta peitti. Nimenä lakka kantaa Gold Feveriä. 

Kivaa perjantaita ja viimestä rutistusta ens viikolle teille kaikille! Ootte ihania ♥ :)

xoxo iltsu

18 kommenttia:

  1. kivoja! Varsinki toi vika lakka on ihana!

    VastaaPoista
  2. Voihan nyt kun kynsienympäristösi ei vieläkään parane. :( Täällä odottelen niin kovasti jo postauksiasikin. :D

    Paranemisiä kynsinauhoillesi! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, tosi ärsyttävää :( Hihi, toivottavasti niitä kohta saatas jo :-D ja kiitusta (:

      Poista
  3. Ah toi vika lakka <3 Voi voi, pikaisia paranemisia kynsilles! :(

    VastaaPoista
  4. Toi vika lakka ♥
    Mutta toivotaan että pääset pian lakkaamaan kynsiä c:

    VastaaPoista
  5. Etkö voisi tehdä jollekkin sun kavereille kynsiä? Mä ainaki tykkäisin jos mulle joku tekis sillon tällön htm hienompia kynsiä...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Periaatteessa joo voisin, mutta kaikki asuu niin kauheen kaukana eikä muutenkaa tapailla vapaa-aikana muutaku facebookin ryhmäkeskustelussa :c

      Poista
    2. Höööh, mulla on vähä sama ongelma.

      Poista
  6. Hihii voisit tehä meille kaikille ehkäpä........ :))) XDXD

    VastaaPoista
  7. Heei, jos sä otat ehdotuksia vastaan, niin tässä olis yks ihana kynsivideo mistä saa helposti tosi upeet kynnet :)

    http://www.youtube.com/watch?v=yv01hikVYwI

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Otan ehotuksia ilomielin vastaan :) Toi video näytti superkivalta, ja heti, kun saan kynnet kuntoon, voisin tota kokeilla :) Ihan sika ihanat kynnet, kiitti linkistä Kati ! :)

      Poista
  8. mistä oot tilannu noi paletit?

    VastaaPoista

Kysy ihmeessä, jos jäi kysyttävää :) ! Muistakaa asiallinen kommentointi (: