sunnuntai 10. helmikuuta 2013

Kaikki lakkani välilehdessä

Terve pitkästä aikaa! Syyksi allekirjoitan flunssan, laiskuuden sekä kameran laturin hukkumisen. Onneksi laturi on löytynyt, flunssa paranee ja laiskuus kaipa voitettu.

Tämä postaus ihan vaan siksi, koska halusin kertoa teille Kynsilakkani-välilehden uudistuksesta. JOKAISESTA lakasta löytyy nyt kuvat lakkamerkin alta. (-:

Jotta tämä postaus ei jäisi kuvattomaksi, päätin laittaa tähän pari kuvaa kaikista lakoistani. 


Suurimmalle osalle teistä kasa on varmasti melko pieni (95 lakkaa), mutta mulle toi on tosi paljon. Vaikka kylläkin mä aion lisää hankkia, koska mulla ei ole läheskään kaikkia sävyjä. Tarvitsisin ainakin mattaruskeata ilman minkäänlaista pientä glitterhilettä.

Viikon alkuja teille! Mulla on huomenna luvassa kunnon baardit ennen riparikokousta feat. Nufu & Veeruski XD. Ja taidanpa laittaa ajastukset eräille kynsille huomiseksi, koska luulenpa vaan, etten juuri koneelle huomenna kerkeä.

XoXo, Iltsu

3 kommenttia:

  1. Minun silmääni tuo kasa ei ole pieni 95 lakkaa oikun itsekkin pääsisi sinne asti. :D

    VastaaPoista
  2. Mulla on vasta jotain 20 lakkaa :D

    VastaaPoista

Kysy ihmeessä, jos jäi kysyttävää :) ! Muistakaa asiallinen kommentointi (: