tiistai 26. helmikuuta 2013

Eiliset kynsiostokset

Olin eilen ostoksilla Haminan Robin Hoodissa. Siellä oli tosi paljon halpaa kosmetiikkaa. Tarkoituksena ei ollut ostaa kuin pari uutta kynsilakkaa, mutta njaa.. mun kohdallani parin kynsilakan ostoslista ei ikinä kassalla olekaan enää se parin lakan nippu. Innostun aina ja heitän koriin melkein kaiken sen, mitä edes vähän tekee vaikka sävyn takia mieli ostaa, vaikka saman sävyisiä olisikin kaapissa jo miljoona. Jännää.






Saanpahan kokeiluun taas monet uudet lakat! Ja tota kynsilakanpoistoainetta oli aivan pakko ostaa ihan sen takia, koska se on niin laadukasta, vaikka onkin halpa. + Omenan tuoksu on iiihana ! Seppälän vitosen poistoaineella ei tee mitään. Vaikka se on ihan uusi ja pullossa on vaikka miten ainetta vielä. Sitä se teettää kun on laatu niin kehnoa.

Huomenna saatte varmasti uudet kynnet, koska olen päässyt kokeilemaan jo kahta lakkaa ja mulla on haastekynnet vielä varastossa. Yritän tässä lomalla (kun on kerrankin aikaa!) lakata kynnet joka päivä :D

XoXo, Iltsu 

ps. noissa kuvissa ei oo mun blogin vesileimaa koska kuvat saattaa tulla myös mun lifestyleblogiin *klick*

2 kommenttia:

  1. Moi! Kiva postaus :) Mua jäi mietityttään, että mistä oot ostanu ton wild mild pinkin diamonds kynsilakan? :D Se on siistin väristä.

    -Sallis

    VastaaPoista

Kysy ihmeessä, jos jäi kysyttävää :) ! Muistakaa asiallinen kommentointi (: