torstai 25. lokakuuta 2012

Shoppailua Veturissa

Olin eilen Veturissa shoppailemassa. Oli tosi hauskaa! Veturi
vaikuttaa tosi kivalta paikalta :)).

Tein sieltä jonkun verran löytöjä. Tosin löydöt painottuivat
kosmetiikkaan, erityisesti kynsiin. Yllätys yllätys (;

Esittelen ostokset, jotka liittyvät kynsiin. 

--------------------

3 kassillista tavaraa. Se on mulle jo paljon, sillä yleensä
shoppailureissuni päätteeksi mukanani on yksi Seppälän
muovikassi ja karkkipussi.

Tiger oli mulle ihan uusi kokemus. Siellä oli kosmetiikkaa
1-4€!! Kynsilakat olivat 2€ ja sisälsivät 11ml. Tosi halpaa,
sanon minä. Kannattaa siis ihmeessä siellä käydä,
vaikka aluksi se näyttääkin askarteluliikkeeltä ! 


Nämä ostin Seppälästä. Flormareita olin kaivannut
jo pidempään, varsinkin noita värejä! Pumpulipuikotkin
tulivat tarpeeseen. Purkki sisälsi niitä 200kpl!

 

Flormarit
Wet n wild fastdry -lakka
Wet n wild wild shine -lakat
Alla olevat lakat ovat Tigeristä hintaan 2€/kpl! 
Ja kokeillessani niitä paperille, tulos oli peittävämpi
kuin wet n wildien wild shine -lakkojen, jotka
maksoivat 3,95€ ! 


 Alla vielä kynsilakat, jotka ostin Veturista. 


Mustan kynsikoristelukynän bongasin K-Citymarketista.
Se maksoi 5,95€ muistaakseni, ja kokeiluni
perusteella toimii hyvin. JT-Cosmeticsilta
tilaamani samanlainen ei toiminut, joten ostin tuon.

Se on siis 2 way art pen, jolla on ohut kynämäinen kärki
sekä ohut sivellinkärki. Kynäkärjellä saa todella
tarkkaa tulosta, ikään kuin piirtäisi kynnelle! :D


XoXo, Iltsu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kysy ihmeessä, jos jäi kysyttävää :) ! Muistakaa asiallinen kommentointi (: